4/4 - 2015

Jag har varit dålig på att blogga på senaste tiden men det beror mestadels på att min dator vägrar samarbeta och mobilblogg är jobbigt.
 
Har hur som helst nu gått på påsklov och firat lite påsk med påskmat med familjen. Har haft Lovisa här också och idag var vi ute på en biltur och såg oss omkring lite och spelade bra musik. Men även om jag faktiskt gjort något idag så sitter jag här ikväll och har lite ångest över hur lite saker jag har inplanerade nu framöver och hur tråkigt liv jag har. Hoppas den känslan endast sitter i en kväll haha. Är väl bara att inse att förra årets påsklov går inte att slå för det var så jäkla bra att jag vill spola tillbaks tiden. Det var så perfekt. Allt är så annorlunda nu, tråkigt nog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback