Mârtens-helgen

Bloggen blir allt tommare och tommare sorgligt nog. Det har nog mycket att göra med att jag i aldrig tar några bilder och för att Josefin i princip övertagit min kamera.. 
 
Men iallafall, i helgen var det Mârten! Riktigt rolig helg som fört med sig en hel del roliga minnen! Roligast var på lördagen när jag, mamma och Lovisa fick skjuts hem av pappa, och vi tre vaknade när pappa stannade bilen hemma vid Lovisa och vi alla utbrister "Var är vi?" Inte lätt alltså haha. Men vi fattade efter att ha tittat oss omkring ett tag att vi var vid Lovisa. Men hela helgen var verkligen rolig och två sena kvällar resulterade i en trött söndag. Nu har jag iallafall åtehämtat mig och det är skola 100% som gäller ett tag framöver nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback