XO

Ni kan inte förstå hur skönt jag tycker det ska bli med lov!! Är så trött på läxor och grejer, vill bara få vara ledig. Vill komma hem på eftermiddagen och få ha fritid haha. Sitter just nu och skriver svenska för fulla muggar. Jag sitter hela lektionerna och gör typ ingenting, så får istället en massa att göra hemma. Så jag antar att jag bara har mig själv att skylla för att inte ha någon fritid. Har inte så mycket kvar nu (thank god) så då ska jag ta mig ett långt bad och förbereda mig för fredag.
 
Förresten, måste tipsa om en låt som går på repeat just nu! Så himla härlig låt, med Beyoncés röst och Sam Smith's "Stay with Me" beat i bakgrunden. Jag borde nog ta och tipsa om lite mer musik någon dag faktiskt. Jag älskar att upptäcka nya låtar och bra artister på andras bloggar, så kanske själv borde lägga upp lite tips!

HÄR har ni länken till låten i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback