Shopping, bio och söndag

Jag har haft en väldigt bra och ganska stressig helg, därav lite kass uppdatering. Igår så drog jag, mamma, Josefin och Lovisa till Karlstad för både shopping och bio. Vi var i stan, vid bergvik och även till Ikea. Klockan sju var det dags för bio, nämligen den nya skräckfilmen "Annabelle". Filmen har lite koppling till skräckisen "The Conjouring", så vi var ju självklart tvugna att se Annabelle. Vi satt längst fram och höll för ögonen 70% av filmen. Den var dock inte värre än var The conjouring var, som var äckligt läskig. 
 
Idag fick det bli en riktig slappdag. Vi har legat i soffan mest hela dagen och sett på Gossip Girl. Nu är jag iallafall nyduschad och ska strax lägga mig i sängen och läsa lite. Imorgon börjar sista veckan innan höstlovet också. Veckorna har gått så himla fort, känns som vi nyss började skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback