Måndagsledigt

Den här måndagen har känts precis som söndagar brukar göra, jag har slappat och gjort diverse skolarbeten. Har nämligen varit ledig idag då det var studiedag. Såå himla skönt var det med en extra helgdag, det gör verkligen mycket. Önskar att vi alltid hade haft tre helgdagar. Imorgon är det dags för skola igen i alla fall. Inga prov i veckan så det känns skönt, men läxor och inlämningar kommer man väl aldrig undan. Men höstlovet närmar sig med stormsteg faktiskt..
 
Har i vilket fall som helst slagit mig ner i sängen hemma vid  pappa och stannar här i natt. Var här och fixade lite i rummet härom dagen så tänkte att jag lika gärna kunde vara här. Måste säga att jag fått extremt fina blommor i fönstret. Det finns nog inget som heter för mycket blommor. Det bästa som finns ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback