Måndagsregn

Ännu en dag med regn och grått har passerat, och även om jag slutade redan vid kvart i två så kändes skoldagen lång och jobbig. Hoppas på en bättre dag imorgon faktiskt. Sitter nu och dricker te (förvånade?) och kollar samtidigt runt på olika hemsidor i jakten på den perfekta nyårsklänningen. Hittar en hel del fina men det är just det, att jag hittar en hel del som är fina. Gäller ju att välja vilken av de olika klänningarna som är perfekt.. Skor letar jag för fullt också, men är rätt säker på vilka skor jag vill ha redan så det är skönt. Kanske konstigt att stressa upp sig över det redan, men hellre det än att sitta där på nyår utan en klänning haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback