Lately

Har varit extremt frånvarande här någon vecka nu, men har haft annat att tänka på. Men idag har jag faktiskt lite tid över för ett blogginlägg! Idag har det faktiskt varit en söndag utan traditionell söndagsångest. Anledning? För att jag är ledig imorgon! Det var ju öppet hus igår på stjarneskolan, så som kompensation för att ha gått i skolan en lördag fick vi vara lediga imorgon!

Jag har iallafall haft en toppenhelg. I fredags var jag och Emilia hem till Lovisa. Var ett tag sen vi träffade Emilia så det var riktigt kul! Kom dock inte i säng fören ett så var lagom trött i skolan hehe. Igår kväll kom Lovisa och sov hos mig. Vi drack glögg, åt bullar och lyssnade på (och sjöng med) high school musical låtar. Så himla kul haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback