I want this

Jag är så himla himla himla shoppingsugen just nu. Sitter och kollar skor och kläder och smink på olika hemsidor hela tiden. Men eftersom jag försöker spara pengar så blir det att jag bara kollar på en massa saker utan att köpa haha. Billigare blir det iallafall. Men här ovan ser ni en del av alla grejer jag vill ha. Chanel väskan hade väl inte varit helt fel, men vill ändå ha buddha-inomhus-vattenfallet mer än väskan. Kan ha varit den mest perfekta prydnadsaken jag sett i mitt liv. Den är ifrån Ellos (och jag vill jättegärna ha den i julklapp så om någon av mina familjemedlemmar läser det här så vet ni...). Skor är något jag alltid vill ha och en kimono hade inte heller suttit helt fel. Vad står högst på er vill-ha-lista? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback