FÖRSTA ADVENT

DET ÄR FÖRSTA ADVENT IDAG! Julen närmar sig verkligen med stormsteg och det syns här hemma, om man säger så. Idag har jag och mamma dragit fram alla tomtar och placerat ut dom lite här och var i huset. Att få tända första ljuset på adventsljusstaken gjorde att jag verkligen insåg hur nära vi är julen nu.. Om tre veckor är det jullov, så det gäller att ligga i nu de sista veckorna, så just därför har jag även pluggat en del idag. Tråkigt men välbehövligt. 
 
Inatt är jag enasm hemma då både syrran och mamma jobbar under natten. Geordie shore vid tio ska självklart ses innan  jag hoppar i säng ikväll iallafall. Höjdpunkten på hela veckan faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback