Dokumentär-galen

 
Något som jag älskat hela livet är dokumentärer. Hur töntigt det än låter så är det sant, haha. Det har dock tagit en helt ny nivå nu. Gillar dokumentärer om djur, men inte om fiskar och havet. Så djur-dokumentärer är nog favoriten, men det finns så sjukt många fler bra dokumetärer. Jag och Josefin kollade på en riktigt bra dokumentär idag, The imposter, den var så sjukt bra. Den handlade om ett barn som försvann, och tre år sedan dök upp i Spanien. Men är det verkligen det försvunna barnet som hittas i Spanien? Vill inte avslöja allt för mycket men jag rekommenderar den verkligen!
 
Eftersom vi har resursdagar nu i skolan och jag inte har något där att göra så bär det av till Boda Borg imorgon med ett fint gäng istället. Har aldrig varit där förut, så det lär nog bli kul! Åker hemifrån redan vid sju till morgonen så det får bli en tidig kväll för mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback