Anastasia Dipbrow Pomade

Efter att ha suktat efter Anastasia's mest hypade ögonbrynsprodukt - dipbrow pomade - hur länge som helst, så tog jag tag i saken förra veckan och beställde en i färgen taupe. Om jag är missnöjd? Absolut inte! Har inte hunnit testa den så mycket då jag fick hem den igår, men än så länge är jag helnöjd verkligen!
 
Alltså igår hade jag världens otur, eller kanske var jag bara klumpig, men i vilket fall som helst så lyckades jag tappa min mobil i toan. Att ha telefonen i bakfickan har definitivt sina nackdelar, om man säger så.. Den verkar iallafall funka nu, som tur är. Det enda som var lite sådär med var ljudet, men även det verkar fungera nu. Så hoppade det håller i sig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback