Skolavslutning 2014

I onsdags gick jag ur nian. Jag kan verkligen inte förstå att jag nu har gjort mitt sista år i grundskolan. Helt sjukt verkligen.
Sista dagen/kvällen var verkligen fantastisk iallfall. Det började i kyrkan med lite sång och så och sedan vidare till sahlströmsgården. Vi fick trerätters och det var även dans och jag tog även en hel del bilder (även om jag önskar att jag hade tagit fler.) .
 
I slutet när alla skulle åka hem blev det stort kramkalas och flera av mina vänner grät. Men det var inte förrän i bilen på väg hem som jag verkligen förstod att det var sista gången jag såg några av dom där människorna. Och när jag väl insåg det så började även jag gråta såklart haha. Ja, det var verkligen en minnesvärd kväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback