Taj Sunset

Förra veckan när Josefin kom hem från Spanien hade hon med sig, inte bara en hel del roliga historier, utan också parfymen här ovan! Escadas Taj Sunset. Antar att hon var trött på mitt tjat om hur fantastikt den luktar så hon köpte en åt mig haha. Otroligt gott luktar den iallafall, perfekt sommardoft verkligen!
 
Idag har jag inga speciella planer för dagen. Tacos-middag står på schemat iallfall och även ett bad. Får väl bli lite tittande på fotbollen ikväll men ska försöka bli rätt tidig i säng iallfall. Imorgon är en tur till Karlstad planerad så det blir väl lite shopping och biotittande! Äntligen ska jag få se "The fault in our stars". Hoppas verkligen den är bra, då boken är grym!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback