Sol och värme

Throwback till Spanien förra året. Vill tillbaka NU.
Jag njuter för fullt av de varma somriga dagarna vi har nu, vilket jag tror att alla andra också gör. Så därför är inte bloggningen på topp. Jag ligger mest ute i solen och läser om dagarna haha. Gjorde ett par roliga saker tidigare i veckan iallafall haha. Har haft Lovisa här som nattgäst två nätter så vi hann med en del grejer. Massa prat, hade slöjd-kväll med Josefin (haha) och fika med de andra tjejerna har också hinnts med. 
 
Nu ska jag strax hoppa i säng och så hoppas jag på ännu en fin dag imorgon. Alltså åhh jag kan inte förklara hur mycket jag älskar värmen. Vill bo i ett varmt land. Det är det enda jag vill haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback