Mora

Alltså senaste veckan.. Jag vet inte riktitg vad jag ska säga, men den har varit rätt galen. Haha. Som sagt drog jag, mamma och Josefin på husvagnstripp till Mora, vilket var jättemysigt och kul. Det är så mysigt där och de har bra shopping osv. Och det var kul att uppleva husvagnslivet igen, då hela familjen brukade dra på flera husvagnsturer under sommaren när jag var mindre. Det enda minuset med resan var att vi var ute på en biltur och helt plötsligt bevittnar vi yxmord typ..! Inte riktigt, men det var en man som försökte slå en annan med en yxa. Riktigt läskigt var det och vi blev tvungna att ringa polisen osv. Allt gick bra iallafall men alltså det var så jäkla läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback