Latest days



Jag vet att jag varit lite MIA på senaste tiden, men jag har inte direkt haft någon lust att blogga. Kan blir så ibland ju! Har iallafall hunnit med lite grejer under tiden jag varit borta.

I fredags samlades vi ett gäng hemma hos Emilia där vi catchade upp lite och sådär, innan vi drog vidare till Sunne för att se både hoffmaestro och nause uppträda. Det var en kul kväll och nästa år hoppas jag på att vara där några fler kvällar.

Jag har även tagit årets första (och antagligen sista) dopp också. Kommer inte ihåg när jag senast badade i Sverige haha. Som alltid under sommarlovet har jag lyckats vända på dygnet ungefär. Halv fyra kom jag i säng i natt (i morse?) och det har varit senare än det ibland också.. Men det hör väl till! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback