Sunday Snow

Nu är det söndag igen och årets första söndagsångest också! Närå, ska väl inte bli så hemskt ändå med en hel vecka med skola. Rutiner rutiner. 
Igår blev det inget Karlstad för mig och Josefin. Det snöde ju en hel del och vi kände att vi kan lika gärna vänta en vecka så det får nog bli så. 
 
Idag är jag ensam hemma några timmar och det uppskattas verkligen av mig. Vet inte varför men att vara ensam är liksom skönt ibland. Vaknade av att det var helt jäkla soligt ute idag så jag gick upp och skulle dra ut och knäppa några härliga vinterbilder. Gick sådär. Först hitta jag inte minneskortet till kameran (fortfarande inte gjort det, lånade Josefins) och när jag väl kom ut var det liksom iskallt haha. Så tog två bilder och sprang sen in helt genomfrusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback