23.17

Förra året var det iallafall kallt ute vid den här tiden..
Har idag inte gjort speciellt mycket, tagit vara på sista lovdagen.. Kan inte fatta att jag måste upp klockan sex imorgon. Jag brukar inte somna förens då? Ja, det kallar jag att verkligen vända på dygnet. Men det ska bli riktigt skönt att få lite rutiner igen. Riktiga mattider och sovtider haha. 

Har iallafall kollat paradise hotel ikväll med Josefin. Jag kollade häromkvällen för första gången och såklart blev jag fast. Nu är klockan strax halv tolv och det är definitvt dags att försöka sova strax. Chansen att jag somnar är dock väldigt liten...
 
Och så tänkte jag säga att jag självklart lyckades göra fel i mina 2013-collage. Jag var ju i Spanien i Juli, inte Augusti! Tänkte helt fel, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback