2013 - Augusti till December

I Augusti tog jag, Josefin, mamma och mormor flyget till Spanien! Det var två veckor  i värmen och shortsväder varje dag och inte en droppe regn. Shopping, läsning och somriga outfits. Väl hemma blev det en tjejkväll med vänner och jag köpte mig ännu ett par skor.
 
September kom och det gjorde även höst-myset med ljus. Jag skaffade mig en skjorta och jag var stencool i min whatever-mössa haha! Det blev så kallat "sweater weather" och jag hade min varma stickade tröja. Var på shopping och köpte favoritskorna.
 
I Oktober tog jag i princip inga bilder alls, men jag var rolig nog att gå ut och fånga några höstlöv iallafall. Jag hade mys-tröja på mig och stickade halsduken blev välanvänd.
 
I november blev det ännu färre bilder än i oktober men jag drack te för fullt iallafall och målade naglarna i något svart och rött ombre-liknande mönster.
 
December och julen smög sig på och början av månaden bestod av en hel del plugg inför prov. Jag testade ny mascara, var på shopping, fick upp en ny hylla på rummet och gick runt i favorithalsbandet titt som tätt. Knästrumpor användes och julafton kom med mys och paket. Nya året firades in och det med härliga kompisar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback