Sommaren 2013!

Sitter och tittat igenom bilder ifrån sommaren och längtar. Vill att det ska bli sommar nu och att man ska kunna springa runt i shorts och linne. Cykla till stranden, plocka smultron vid vägkanten och dricka iskaffe utan att frysa ihjäl. Jag vill ha solblekt hår och uranvända converse. För allt det där är sommar för mig.
 
Sommaren 2013 var faktiskt riktigt bra. Jag hann med en hel del och jag var så glad. Sommarjobbade, reste till Spanien, solade och var med finfina vänner. Såklart hände det en del jobbiga saker, men vad annat kan man förvänta sig? 
 
Efter att ha tittat igenom dessa bilder nu så längtar jag ännu mer till sommaren. Den får gärna komma nu faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback