Länge sedan sist



Länge sedan sen sist, eller vad tycker ni? Har hunnit gå på jullov och firat jul och en del annat under tiden jag inte bloggat. Kan bli så ibland. Jag har väl inte så mycket att skriva förutom att jag tog noll bilder på jul och att det inte hänt något jättespeciellt. 

Igår sov Lovisa här, vilket var väldigt trevligt. Vi pratade om allt från himmel och jord, lyssnade på ny härlig musik och drack kaffe. Vi var vakna tills "vanligt folk" skulle kalla morgon, men det var behövligt. Så mycket som vi hade att prata om. Ångest till tusen hade vi inatt haha. Idag har det inte hänt mycket förutom käk på restaurangen på hovfjället. Nu sitter jag klistrad framför teven - Juniorhockey-VM har ju dragit igång! Himla kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback