Glöggmys, fika och lucia

Jag har försökt hur länge som helst nu att ladda upp ett inlägg ifrån datorn, men min dator VÄGRAR att samarbeta med mig. Det tar flera minuter att ladda en sida och det är annonser precis överallt och alla internetsidor "slutar fungera" hela jäkla tiden. Åh, jag blir så himla sur. Är helt säker på att jag måste köpa en ny. 

Iallafall.. Igår var jag iväg på glöggmys! Hur trevligt som helst, men det kan väl inte bli annat med dom tjejerna. Gick och la mig så fort jag kom hem och idag har jag varit in till byn på fika med bästa Emilia. Hon har alltid så mycket att berätta och det är alltid lika kul att sitta och lyssna på henne! Vi satt där ett par timmar innan det blev hemgång. Nu sitter jag framför teven med glöggkoppen i högsta hugg pch tittar på repris från lucia-firandet imorse.. Tycker lucia-sånger är så fina haha. 

Ni får nöja er med två kassa mobilbilder då jag inte har tillgång till dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback