Tapas och film

Har haft en riktigt slapp helg vilket uppskattats av mig. I fredags var det som sagt tapas på middags-menyn och det blev definitivt lyckat. Vi satt runt middagsbordet i flera timmar och bara pratade. Igår gick dagen mest åt att kolla på film. Vi kollade project X, inte för att den är sådär jättebra, utan det är ju typ musiken som gör hela filmen haha.
 
Idag vaknade jag vid halv-tio så då drog jag mig upp ur sängen och åt frukost. Sen dess har jag kollat på skins och läst bloggar och lite så. Söndagar är oftast väldigt bra dagar. Även om det finns lite söndags-ångest där så är dom rätt bra och härliga ändå. Ska strax sätta igång med läxor och ikväll är det TV för hela slanten. Catfish, big brother och geordie shore. Fullt upp haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback