Sommaren 2014

Den här sommaren har verkligen varit så bra. Eller den har varit både min bästa sommar, men samtidigt min värsta. Men jag har gjort så mycket roligt och så mycket nya grejer. Jag tror att jag har ändrat mig enormt mycket den här sommaren, och börjat se saker på lite annat sätt.. Svårt att förklara.
 
Jag har iallafall hunnit med en hel del. Jag har njutit av det varma vädret, haft besök från USA, varit iväg på två stycken husvagnsemestrar (Mora och Gränna-Ullared), har kollat fotbolls-VM, var iväg på cykelfest, det var Fryksdalsdansen och nu senast var det ju Torsby camping som gällde. Jag klippte även av mig håret för inte så länge sen då jag var trött på allt som hade med det långa håret att göra. Jag ville bara ha nytt. Jag möblerade om rummet, klippte av mig håret, föreslog flytt till och med.. Ja, jag ville ha nytt helt enkelt.
 
Kan även slänga med att hela den här sommaren kommer jag nog föralltid förknippa med brasiliansk och spansk musik. T.ex. Den här låten kommer alltid att vara sommaren 2014 för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback