Husvagnssemester

Jag äventyrar så mycket att jag verkligen inte hinner med att blogga, haha. I torsdags drog jag, Josefin och pappa iväg på husvagnssemester. Hela resan har det varit en del problem så som att vi åkt fel, kört på rådjur, hamnat på läskiga campingar.. Ja, 99 problems typ haha.

Iallafall. Första natten spenderade vi i Gränna på en läskig camping. Vi vågade  knappt gå på toa. Men Gränna var fint och polkagrisar är ju ett måste-köp när man är i Gränna!

Resan fortsatte sedan mot Ullared. Shopping stod självklart på schemat haha. Vi blev kvar inne i köpcentret ungefär två timmar innan vi tröttnade, men lite smågrejer följde med hem iallafall. Vi stannade två nätter i Ullared så vi svängde förbi köpcentret en gång dagen efter också, innan vi drog hem. Vi åkte förbi Göteborg så fick en skymt av Liseberg iallafall haha. 

Idag har jag städat rummet mellan alla åskskurar. Mitt rum ligger på övervåningen och jag tycker det är så obehagligt att vara där när det åskar.. Rent och fint blev det iallafall, och ja, jag har en giraff i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback