En natt på camping

 
Alltså gårkvällen.. Så mycket konstigt och roligt på en kväll haha. Då det var fest vid Torsbys camping igår så hade vi ställt husvagnen på campingen där för att kunna övernatta i den. Så jag, Josefin och Lovisa hade lite häng i husvagnen med smörgåstårta och annat gott några timmar. Och sen bara började alla konstiga och roliga händelser haha. Det gick från att laga fönster (eh ja) till frågesport och lite lek i lekparken som slutade med en lite lätt sönderslagen Lovisa, och i slutet blev det lite dans också haha. Vi träffade lite folk vi kände, även några nya ansikten och det blev en jättebra kväll. Sov gott i husvagnen och vid elva i morse bar det av hemåt.
 
Idag har jag hållt mig på mitt rum då jag för det första är rätt trött sen igår, men även för att hela huset är invaderat av flugor. Alltså det är sjukt hur många flugor vi har här hemma. Dörren till mitt rum håller jag lyckligtvis nog stängd hela tiden så det är fritt från flugor här iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback