Torsdagsplugg

Här har ni en full bild på skorna jag fick hem för nån månad sedan.. Från Nelly.com!
 
Måste be om ursäkt för att jag varit så himla dålig på att blogga den här veckan, men jag har verlkigen inte haft tid. Jag har så mycket läxor och plugg just nu känns det som så jag hinner inte med så mycket annat. Det som tar uppp mesta tiden just nu är den där jäkla biologin. Var hemma från skolan idag på grund av huvudvärk, men har ändå suttit och läst i den där boken.. Nationellt prov på tisdag och jag är så nervös verkligen.
 
Imorgon är det fredag iallafall vilket ska bli skönt. I helgen ska jag försöka hinna med att träna, städa, måla byrå och övningsköra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback