Perks of being a wallflower

En film som jag verkligen skulle rekommendera är "Perks of being a wallflower" Så himla bra film verkligen.
Jag har ju också läst boken, vilket jag gjorde i somras. I Spanien till och med. Och den var så bra. Så det spelar egentligen ingen roll om man läser boken eller ser filmen, men självklart händer det mer i boken och det är mer detaljer.
Men back to the movie. Det är ju en ungdomsfilm, men ingen såndär "typisk" ungdomsfilm. Den här är mycket mer djup och mer seriös. Och på något sätt är den ju sorglig också, man ser hur en person är rädd för att börja high school, vara rädd och blyg, ledas in på fel vägar och slutar... ja jag vet inte hur jag ska skriva utan att avslöja allt haha! Läs boken eller se filmen själv helt enkelt! Det är så värt det. Och att fantastiska Emma watson är med gör ju inte saken mindre bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback