Home sweet home

Hemma efter Stockholm. Och vilken helg det blev! Helt sjukt hur mycket som kan gå fel på en helg ju? Redan när tåget från Torsby till Karlstad blir ersatt med tåg inser jag att helgen kommer bli helt knas. Men har haft himla kul ändå och längtar redan efter nästa Stockholmsresa!
Konserten då? GRYM!! Förutom faktumet att vi kom dit sent (men fick ändå bra platser!) och att jag var sjuukt törstig hela tiden och kändes ibland som jag skulle svimma. Men själva konserten var hur bra som helst. Vill igen typ. Haha.
Men jag har inte tagit en enda bild med kameran. Inte en enda. Tog några mobilbilder under resan men har fler bilder på en rulltrappa än vad jag har av konserten liksom. Så rolig är jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback