Galen helg

Halvful bild på mig och Lovisa..
 
Jag tänkte att jag kunde plocka ut de roligaste och galnaste sakerna som hände under resan! Visst, vi var bara borta två nätter men det hann hända så mycket. Och typ allt som kunde gå fel har gått fel haha. 

Kattkiss i Josefins väska, kaffe på golvet, trosor som hängde på badrummet (?!) hittade inga skolavslutningskläder, ont i fötterna, på konserten köpte vi vatten som vi spillde ut halva, hann aldrig äta mat på söndagen, höll på att låsa in min dator i ett skåp och aldrig få ut den och somsagt missade tåget hem. 
Och jag lovar er, jag har nog inte ens nämnt hälften av allt nu. Kommer bara inte ihåg allt för jag har varit så trött hela tiden haha. Det var bara så himlla skönt att komma hem. Men jag ser fram emot nästa Stockholmsresa, som jag hoppas blir i oktober...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback