ÄLSKADE VÄN

Hej Linneas läsare!
 
Tänkte skriva om min fina Linnea. När jag ska beskriva Linnea för någon brukar jag säga att hon är som jag (lovisa) fast blygare. Hon är alltså underbar. De är vissa saker som skiljer oss åt, Linnea är otroligt envis och bra på att argumentera för at få sin vilja igenom. Linnea blir också väldigt besviken om något planerat inte sker. Hon är en av dom snyggaste människorna jag träffat, de har ni ju skådat själva. Ett yrke Linnea skulle va given för är PT eller coach av något slag eftersom hon är väldigt bra på att puscha, man får dåligt sammvete om man inte lyder. Hon lär mig saker om mig själv hela tiden. Linnea är väldigt kreativ både med smink och teckning. Haha hon kan dock inte måla älgar. Vi sitter ihop som magneter ungefär. Haha vi liksom lutar mot varandra när vi går och kommer på oss själva med att stå och hålla hand! Hon är min Maria och jag är hennes Mindy. Jag är hennes Pauly och hon är min Vinny. Eller tvärtom. Ihopklistrade är vad vi är.
 
Om jag vinner mycket pengar på lotto så skulle jag köpa alla Dr.martens som finns till dig. Så galet mycket älskar jag dig Linnea. Jag brukar inte vara såhär djup men jag har drukit mycket kaffe idag och är därför lite extra craycray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback