10

10 RANDOM FACTS ABOUT ME:
 
1. Är rädd för flugor och eld. Fin kontrast.
2. Har alltid strumpor på mig. Sover oftast med strumpor och har ofta sockor på också. Bra att va varm och fötterna ju.
3. Älskar att "experimentera" med smink. Prövar nya och olika sminkninar så fort jag får tid.
4. I höstas fick jag för mig att jag skulle färga mig mörkhårig. Ingen annan tyckte det var en bra idé så jag struntade i det.
5. Jag är verkligen ingen TV-tittare. Kollar i stort sett aldrig på TV. Föredrar dator istället.
6. Jag pratar engelska extremt ofta. Jag och Lovisa kan börja prata engelska bara sådär och sedan fortsätta hur länge som helst haha!
7. Typ varje morgon innan jag åker hemifrån måste jag springa upp på mitt rum en sista gång och kolla så jag verkligen stängde av plattången..
8. När någon säger att deras syskon eller mamma eller så har spy-sjuka blir jag jätterädd. Får typ panik och tvättar händerna hela tiden. Har lite spy-fobi om man säger så.
9. Jag åt inte en enda mjukglass förra sommaren. Så rolig är jag. Äter nästan aldrig glass.
10. I AM RUNNING OUT OF FACTS....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback