New pyjamas

 
Var i Karlstad idag med min mor och min mormor. Tog även med mig min fina vän Lovisa dit. 
Började med att kolla lite inne i stan. Fikade i en timme, kollade i mer affärer, handlade ljus på Åhlens och sen drog vi in till IKEA. Handlade hylla, förvaringslådor, mer ljus och andra bra saker. Åkte in till Bergvik för att kolla i alla klädaffärer igen. Kollade på skor men kom hem utan skor och utan ett endaste klädesplagg! Har nog aldrig hänt tidigare. Men allt såg snett och knepigt ut på mig idag. Fick iallafall med lite smink och ansiktsmasker hem.
 
Hemma fick jag öppna ett paket (fyller år imorgon juu) och där i låg världens mysigaste pyjamasbyxor. No joke, alltså dom är verkligen hur mjuka som helst. Röda är dom också, kan det bli bättre?
Men nu ska jag ta och sova. Imorgon kommer det lite släktingar hit för att äta tårta och fira mig. 
Nä, nu ska jag ta och sova! Godnatt och sov gott så skriver jag förhoppningsvis imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback