Last day

 
 
Jag sitter redan i sängen och är redo för att sova. I tid är vad jag är, men jag har tänkt att kolla på någon film och läsa lite bloggar innan jag sover. Började kolla på filmen "Djävulen bär prada" häromnatten när jag inte kunde somna, så jag tror jag ska kolla klart den. Bästa filmen ju typ!
 
Imorgon börjar ju skolan då. Klockan är ställd på 05.50. Hm, vi får väl se hur pigg jag känner mig då.. Har iallafall tänkt att ta tag i skolan nu på riktigt. Vet att alla säger så, men lite mainstream får man väl va ändå. Ska verkligen göra mitt bästa, vilket jag inte riktigt gjort förr på vissa uppgifter. Tycker jag en uppgift är tråkig händer det lätt att jag mer eller mindre struntar i den. Men nu får det va slut på sånt helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback