Birthday

stackars Roxy som kom in helt sårig i hela ansiktet häromdagen. Nu ser han dock betydlgt bätte ut haha!
 
Jag har haft en jättebra födelsedag idag! Ännu bättre var det att dom flesta börjar skolan idag, men jag börjar inte förens på torsdag. Vaknade idag av att mamma och Josefin kom in i mitt rum och sjöng "Ja må hon leva" och hade med sig både kaffe och smörgås. Även paket hade dem med. Fick ett armband och en bok. Blev överraskad faktiskt, för jag hade verkligen inte trott att jag skulle få ett armband. Men boken hade jag mina aningar om.
 
Kom ju över några släktingar också och så blev det kaffe och tårta. Ikväll åkte jag, Josefin och mamma och  köpte kina-mat. Var över ett år sen jag åt det senast haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback