Lista om 2013

Har sett en hel del göra såna här listor som summerar året, så tänkte göra en jag med! Det är lite olika frågor från varje person som gör det, så jag har tagit bort några frågor osv! 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort föurt?
Ja, en hel del saker. Sommarjobbade, var på två fantastiska konserter, tappade bort mig på alla möjliga tunnelbanestationer och har även åkt taxi för första gången haha!
 
Hur har ditt 2013 varit?
Helt okej. Har varit med om en hel del roliga saker, men som alltid så kommer dåliga saker på köpet typ.. Men tror jag kommer komma ihåg 2013 som ett bra år!
 
 Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har väl varit några få förkylningar, men annars har jag mått bra. 
 
Bästa köpet/köpen?
Nu kommer jag inte ihåg om jag köpte min dator i år eller förra året, men det var ett av mina bästa köp iallafall, och mina dr.martens och sist men inte minst Cozy Christmas téet från Indiska haha.
 
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2013?
Can't hold us, Angels, Sweater Weather, We can't stop, I knew you were trouble, Still into you, Wild for the night. 
 
 
Favoritporogram på TV?
En hel del serier. Gossip Girl, Jersey shore, Vampire Diaries
 
Bästa boken du läste i år?
Känns som jag aldrig hinner läsa böcker, men Perks of being a wallflower och Looking for Alaska (Var är Alaska) var riktigt bra iallafall!
 
Största musikaliska upptäckten?
Antagligen Paramore med tanke på hur många av deras låtar som blev mina favoriter i somras.
 
Hur skulle du beskriva din stil i år?
Helt annorlunda mot de kläderna jag faktiskt har på mig typ haha. Nej men känns som att jag egentligen inte alls har den "stilen" som jag har på kläderna. Känner mig så basic ibland och vill liksom har andra kläder. Haha svårt att förklara. Men annars är ju jag De stickade tröjornas drottning typ. Säg en dag jag inte har på mig en stickad tröja. Ja och svarta dr.denim då.
 
Vart reste du under 2013?
Var till Spanien i somras och så har jag hunnit med ett par resor till Stockholm. Var iväg till Norge över en dag också. Annars inget speciellt direkt!
 
Planer för 2014?
Våga mer och sluta vara så sjukt tråkig. (Försöker det varje dag. Går sådär) Satsa mer på skolan, försöka resa till nåt roligt ställe om det så är inom Sverige. Hitta på mer roliga saker och bara försöka ha ett bra år! Tror inte man ska ha för höga förhoppningar, slutar oftast med att man blir besviken då. Så ta saker som de kommer bara!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback