2013 Mars-Juli

I Mars flyttade pappa till nytt hus, jag satt och posade i ett fönster och det var även påsk. Målade ägg och hade god brunch med syrran. Det var vårigt väder ute och jag drack god varm choklad!
 
I April fixade jag och Lovisa till söta cupcakes, jag var iväg på shopping och fick hem ännu en glossybox. Hittade ett nytt favvo-te, Indian Spice.
 
I Maj packade jag väskan och åkte till Stickholm över en helg! Blev en hel del shopping och fikor. Lyssnade även en hel del på will.i.am's nya album. Målade naglarna i nåt typ av galaxy-mönster också!
 
Juni kom och det var skolavslutning. Jag skuttade runt i en vacker blommig klänning och lätta klackar. Det var varmt och det blev några nätter i sommarstugan. Midsommar firades också!
 
I Juli var det riktigt vamrt och det blev några cykelturer till stranden och även till bryggan. Jag och Lovisa plockade smultron och jag satte upp en hylla i rummet. Fick även upp foton på min vägg och jag packade väskan för två veckor i Spanien!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback