Dag 9 - 10 saker ni inte visste om mig

 
 
Jag tycker dethär är ungefär samma som på Dag 1 (<-- Länk) och jag tycker min blogg svämmar över med fakta om mig. Så jag bestämde mig för att göra 10 favoritfilmer. Med en liten speciel edition med några serier också. Och så ni vet, jag gillar allt från skräck till såna där sorgliga gråt-filmer, men även riktiga tjej-filmer. Så det är en stor blandning bara. Men here we go:
 
The last song
Cae 39
Harry Potter (alla)
Bröllopsduellen
Sex and the city
The lost valentine
Mean girls
Project X
Titanic
The woman in black
 
Nu har jag säkert missat massa men jaja, whatever. Mina absoluta favoritserier då:
 
Harpers Island
Pretty little liars
Gossip girl
Jersey shore
 
Har ni sett någon av dessa? Vaad tyckte ni? Har ni några tips på andra bra filmer som jag borde se också? Massa frågor i ett och samma inlägg. Men jag gillar film så bara ös på med kommentarer på tips om bra filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback