Dag 2 - Min familj

 
Vi är fyra stycken i min familj. Mammma pappa jag och syrran. Har inga bilder på mamma och pappa för jag tar aldrig bilder på dom. Sen är jag inte helt säker på om dom vill vara med på min blogg ju. Men kan berätta lite om dom!
 
Min mamma och jag står väldigt nära varandra. Vi pratar om det mesta och har ofta väldigt kul. Hon gillar att läsa böcker och sova i sommarstugan. Hon gillar inte att vara uppe sent på kvällen men sover gärna på morgonen. Hon lyssnar på samma musik som mig och sa häromdagen "Din party-lista på spotify var ju jättebra!". Haha, hon är så rolig.
 
Min pappa och jag står inte varandra så nära. Vet inte varför, men vi har väl inte så mycket gemensamt antar jag. Men han gillar allt som har med motorer att göra och han har ofta gammalt bröd hemma. Haha bra förklaring. Men han är snäll.
 
Min syster och jag är extremt nära. Pratar om allt, har oftast kul och bråkar extremt sällan nuförtiden Hon älskar mode och kläder och tycker om att byta hårfärg. Hon är ganska kass på att måla naglarna men duktig på att sminka sig. Hon älskar att sjunga och att se på serier med mig.
 
Och ja, det var väl min familj. Så nu vet ni lite om dom också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback