10 facts

  
Helt crazy och lägger upp två bilder istället för en...
 

Så, 10 fakta om mig. Känns som jag gjorde något sånthär för inte så länge sen. Så svårt att komma på saker ju. Men försöka kan man ju alltid.
1. Jag har hur mycket kläder som helst som jag aldrig använder. Onödigt, jag vet, men vilken tjej har inte det?! Så svårt att ge sig av med, men ändå använder man det aldrig. Girls, you know..
2. Om jag inte haft bloggen så hade jag inte tagit så mycket bilder som jag faktiskt tar. Kanske tagit några enstaka ego-bilder och tagit med kameran till speciella tillfällen. Men annars aldrig.
3. Jag har fyra katter nu. Alla är släkt med varandra och alla är lika knepiga. You wanna know the names? Pärlan, Miranda, Roxy och Chiquita. En till liten rolig fakta: Vi trodde Roxy och Chiquita var tjejer så de fick tjejnamn, men det visade sig att de var killar, haha...
4. Jag är besatt av tumblr och whi. Dock är tumblr lite mer min smak. Hehehe ja, kalla mig mainstream dååå. 
5. Jag äger fyra victoria secret saker och fyra converse. Känns bra att ha lika många av det haha!
6. Klarar inte av att ha omålade naglar. Naglarna går ju bara av om man inte har nagellack??
7. Försover mig ofta. Men hinner endast "försova" mig i typ tio minuter innan Josefin kommer springandes upp till mitt rum och skiker på mig haha.
8. Jag tatuerade mig första gången när jag var 13 år. Haha nej det var ett skämt. Har ingen tatuering. Vet bara inte vad jag ska skriva.
9. Jag ska på pink konsert i maj. Yaaaaay
10. Jag fryser alltid om fötterna och har alltid strumpor på mig. Sover oftast med strumpor på till och med. Är det bara jag som gör det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback