see heaven's got a plan for you



 
Tja!
 
Idag är det måndag. Jag hade hoppats på fredag, men måndag funkar väl det med antar jag. Skolan idag var JÄTTEROLIG! Jag lärde mig så himla mycket nytt!! Jag älskar skolan!!!
Åh jag orkar inte med mig själv. Jag blir alltid så oseriös. Så alltså, skolan var inte jätterolig idag och jag lärde mig inte jättemycket.

Min helg var däremot jätterolig. Lovisa sov hos mig och vi såg på två skräckfilmer. Vi skrek och skratta om vartannat! Hahah, filmerna var iallafall case 39 och Disturbia. Båda var bra och disturbia har jag sett minst 3 gånger redan. Lite tips sådär bara!
I lördags gjorde jag även en brun slinga i underhåret. Bara för att liksom, impulsiv som jag är!!! Nej men på riktigt. Det var välidgt impulsivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback