I try to run but I don't wanna ever leave


Hej!!
 
Idag är jag sjuk. På riktigt. Fick reda på att det var skoljogg idag. Det hade jag seriöst ingen aning om. Så ni inte tror jag skolkar. För jag gör inte det. Jag är förkyld. Så nu har vi rett ut det.
 
Så idag har jag legat i soffan hela tiden. Och det känns som klockan borde vara fem men tydligen är den bara tjugo i tre.
Jag känner mig JÄTTE INSPIRERAD IDAG. Vart kom det ifrån liksom?! Vill byta hårfärg och shoppa en ny garderob med nya kläder i (fattar mig inte på folk som ba jag vill köpa en ny garderob. Ska dom ha nya kläder då eller inte?) Det vill jag JÄTTEGÄRNA. Som Lovisa sa: "Jag vill leva ett weheartit-liv." Jag vill det på riktigt.

Jaja. Nu ska jag nog kolla lite mer TV och småsova. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback