crazy

Vilken början jag haft på denna vecka!
Jag började veckan med en jättemega lång dag i skolan. När jag kom hem satte jag mig och gjorde matte i flera timmar. Gjorde hela fytio tal. Det brukar ta en vecka för mig att göra det vanligtvit! Var himla duktig då.
 
Igår försov jag mig en timma och hade tjugo minuter på mig att göra mig iordning. Tro det eller ej, men jag hann med bussen.
 
Idag vaknae jag av att jag fått jättemega (nytt favvo-ord) ont i halsen. Men inget stoppar mig så jag gick sjölvklart till skolan. Och så tog jag skolkort idag. Haha, vill nog inte ens vet hur det blev.. Men slutade vid ett iallafall. Så jag kom hem tidigt!!
 
Nu ska jag kolla bloggar och koka te!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback