Beep-test och pizza

 
Tjaa!
 
Det har gått över en vecka sen jag sist bloggade, oopsie... Busy woman ya know. Eller inte.
Men hursomhelst så tänkte jag fortsätta i samma spå som förra gången och klaga lite nu med. Idag sprang vi beep-test på gympan. Jag är inte nöjd alls över resultatet. Men jag orkade bara inte mer! Jag blev helt torr i munnen och halsen, och min fot bara gjorde jätteont. Trist. Efteråt fick jag hosta och ont i huvudet.
 
MEN!! Jag fick pizza när jag kom hem!! Eller typ låtsaspizza. Det var fryst pizza som man var tvungen att värma i micron, men ändå. Pizza som pizza.

Sentänkte jag klippa ihop en liten video på mitt rum för jag har spelat in några klipp. Men då är min kamera slut i batteri så jag kan inte lägga in filerna till datorn. KUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback