At lest i can say I tried

 
Hej
 
Idag har varit en hemsk dag på alla sätt och vis. Jag har varit sur och bott som i min egna lilla bubbla och tänkt på allt mellan himmel och jord och glömt bort att jag ens lever. Knappt sagt ett ord. Gympa hade jag idag också, jag glömde mina gympaskor. Och vi skulle liksom springa allt vi kunde idag, jättebra!! Sen skulle jag kunna skriva somsåhär: och åhh vad jag älskar mina kompisar som står ut med mig när jag är sur!! Men ärligt talat, så står dom inte ut. Inte vissa iallafall. Då blir jag ju ännu surare.
Och när vi sedan slutade för dagen och min ena sko var borta så ville jag bara sätta mig ner och gråta. Men jag fann den tillslut och det var en himla tur. No way att jag hade gått utan skor.
 
Nu har jag gjort mitt första klaginlägg på min blogg. Det borde firas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback