so hard

 
Hej
 
Den här helgen blev inte alls som jag tänkt mig ärligt talat. Igår kväll var en jättejobbig kväll och som man kunde hoppas bara var en mardröm men tyvärr var det inte det. Så idag har jag och Josefin inte gjort så mycket, mest sett på serier och ätit mat som mormor var snäll och kom hit med och bakat kladdkaka för det tyckte vi att vi var så värda.
 
Hoppas på att det blir en bra dag imorgon. Dock har jag utvecklingssamtal. Dom är alltid så tråkiga och dom säger alltid samma saker. Men det är lika bra att få det gjort!

Nej nu ska jag ta  och sova. Godnatt! (om ni inte ska sova än kan ni ju ta och kolla in min tumblr. Ja jag har gort en tumblr haha, förstår mig inte på det riktigt men här har ni den iallafall: linneakullberg.tumblr.com )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback