Let us dance into the night

Bilder på mitt nya läppstifr från MAC och fyra små-bilder från när jag var till Karlstad med Lovisa och Emilia!
 
Hej allihoppa!
 
Jag vet att jag inte är så duktig på att uppdatera bloggen, men nu har jag skaffat mig en dator så förhoppningsvis så blir det ändring på det nu.
 
I helgen så sov Lovisa här fredag till lördag och det var meningen att vi + Josefin skulle se på Harry Potter. Men när vi sitter inne i köket på kvällen börjar det låta som att någon står ute och sparkar på väggen. Vi blev jätterädda så vi ringde både mormor och pappa så dom fick komma och kolla om det var någon där. Det var ingen där, men vi blev så rädda så vi inte ens vågade se Harry Potter haha..
 
Idag har jag iallafall tagit spruta mot livmoderhalscancer. Var lite läskigt men nu har jag inte ont. Är inte så spruträdd av mig faktiskt. Vilken tur jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback