Bastard

 
Tjaa!

Bloggar sällan nu, jag vet. Har seriöst haft den stressigaste dagarna på hela hösttermminen nu. Fått göra omprov i både matte och SO och har även gjort b-delen på matteprovet. Gick över förväntan faktiskt haha.
Imorgon är det onsdag förresten. Det betyder att jag slutar halvtvå och att jag får vara hemma själv i cirka två timmar. Det är två timmar som jag uppskattar så sjukt mycket faktiskt. Jag behöver min dos av ensamhet och så är det bara.
Och förresten igen. Idag såg jag och min syster sista avsnittet av gossip girl. Liksom sista någonsin. Det känns både hemskt men ändå bra. För slutet var så fint så man nästan ville gråta (som vi gjorde lite också) men det känns så hemskt att det är slut nu. Jag ska sätta mig och kolla igenom vartenda avsnitt igen. Tror jag sett första säsongen 3 gånger.. haha
 
Nä nu ska jag ta och kolla lite bloggar som jag typ inte gjort på två dagar och sedan ska jag försöka att komma i säng innan tolv. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback