10 DAYS

 
 
Nu kör jag igång med en lista i tio dagar! Ska försöka följa den bra, men ni vet ju hur jag är liksom. Så jag lovar inget.
 
Jag är också himla dålig på att komma på en sån lista, men jag vill heller inte ta någons annan. Så det får bli tio helt enkelt!
 
Dag 1 - 5 saker ni nog inte visste om mig
Dag 2 - Mina husdjur
Dag 3 - Vad jag vill göra i framtiden
Dag 4 - Hur jag ser ut en vanlig dag
Dag 5 - En bild som betyder väldigt mycket för mig
Dag 6 - I min väska
Dag 7 - En bild på mig och min bästa tjejkompis
Dag 8 - Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Favorit serie/film
 
Vi får se om jag börjar idag eller imorgon. Det beror på tiden detdär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback