Allmänt babbel

Haha min sommar är ju lite tragisk ändå, jag jobbar ju verkligen varje dag (mån-fre) och ute lyser solen och det är varmt. Hade man varit ledig hade ju picknickar, glass i solen och strandhäng varit en självklarhet. Men jag klagar inte, behöver ju faktiskt pengarna och jag trivs ju på jobbet. Och eftersom man är ledig alla helger så blir ju dem helt magiska, haha. Inte för att jag gör så mycket roligt under helgerna, men sovmorgon är något av en favorit.
En annan negativ sak är att både mina vänner och min syster jobbar ju och det gör det omöjligt för oss att träffas typ! Våra scheman krockar totalt och att försöka träffas några stycken samtidigt är typ skitvsårt.

Hur som helst! Idag efter jobbet åkte jag hem och la mig direkt och sov några timmar, och nu ikväll har jag suttit ute och läst. Imorgon ska jag och killen träffas och försöka planera helgen lite då vi vill ut på äventyr och på fredag ska jag antagligen dejta Lovisa när jag slutat jobba vid halv åtta. Behöver egentligen städa på mitt rum, men tiden räcker verkligen inte till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback